Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστικός Προορισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of a Destination Development, Management and Marketing Organization (DDMMO) in the tourism development of a city: Thessaloniki as a case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΟΛΓΑ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, και κατά συνέπεια και η ελληνική οικονομία, βιώνει μια κρίση λόγω της πανδημίας. Ο ελληνικός τουρισμός είναι ένας κλάδος με εθνικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που συμβάλλει στην ελληνική κοινωνία και οικονομία. Επί του παρόντος, υπάρχει ανάγκη συνεργασίας μεταξύ των τουριστικών φορέων προκειμένου ο κλάδος να διατηρήσεις το ανταγωνιστικό του πλεο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism development and regional growth. The case of the Regional Unit of Kastoria [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Γαλμπάδη, Μήνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι μια δραστηριότητα με εκφάνσεις πολιτικές, πολιτισμικές κοινωνικές και οικονομικές, πραγματοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο, αφορά όλα τα κοινωνικά στρώματα και ως κλάδος της οικονομίας, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες βιομηχανίες τόσο διεθνώς, όσο και στην Ελλάδα. Για την ελληνική οικονομία ειδικότερα ο τουριστικός τομέας έχει εξελιχθεί σε βασικό πυλώνα οικονομικής και τοπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism Destination Marketing - Design and development of an action plan for the establishment of Heraklion Crete as a tourist destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΜΑΡΤΙΜΙΑΝΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το Ηράκλειο αποτελεί έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό για Έλληνες και αλλοδαπούς τουρίστες. Ταυτόχρονα, καθώς ο τουρισμός είναι ίσως ο πιο σημαντικός μοχλός της ελληνικής οικονομίας, η Κρήτη και δη το Ηράκλειο έχουν καίριο ρόλο σε αυτό. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει τους τρόπους και τις πρακτικές που θα βοηθήσουν το Ηράκλειο να παραμείνει πόλος έλξης τουριστών διαχρονικά και να γίνουν επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic planning of tourism destination marketing: Τhe case of Corfu [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κασωτάκης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη τουριστικών δραστηριοτήτων στη χώρα μας έχει συνδεθεί με μία αλματώδη οικονομική και επιχειρηματική μεγέθυνση των περιοχών φιλοξενίας. Η παγίωση του μαζικού τουρισμού σε πολλές από αυτές έχει συνδεθεί με φαινόμενα που δημιουργούν προβληματισμούς σε όρους βιωσιμότητας τόσο της τουριστικής αγοράς, όσο και του ίδιου του προορισμού.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατάστρωση ενός ολο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic marketing plan for a tourism destination - internet and social media. Case study : Corfu island [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παναγιωτοπούλου, Δάφνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν πλουτοπαραγωγικό τομέα, του οποίου η εκμετάλλευση έχει σημαντική επιρροή στην οικονομική και στη γενικότερη ανάπτυξη μιας περιοχής.
Προκειμένου να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα, απαιτείται η ελεγχόμενη εκμετάλλευση ενός προορισμού, η απόκτηση γνώσεων σχετικά με την αγορά, η ανάλυση του ανταγωνισμού, αλλά και η σωστή προβολή του τουριστικού προϊόντος.
Σκοπός της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of the image as a means of promotion and marketing of a tourist destination. The case of the city of Edessa [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μουστάκα, Αργυρή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εικόνα προορισμού, αποτελεί απαραίτητο εργαλείο μεθοδολογίας το οποίο συντελεί στην εξέλιξη και στην προώθηση ενός τουριστικού προορισμού. Ένας τόπος καλό είναι να διαθέτει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι άλλων τόπων και ταυτόχρονα να προβάλλει μέσω της εικόνας του στον κόσμο, τα μοναδικά και ξεχωριστά χαρακτηριστικά του. Με αυτόν τον τρόπο, αποδεικνύεται ως η καλύτερη επιλογή για έναν επισκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of organizing endurance races on the image of a destination and its tourism development. The case of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Λερούτσος, Μαρίνος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η αλματώδης ανάπτυξη των αγώνων αντοχής σε παγκόσμιο επίπεδο σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο αθλητικός τουρισμός εδώ και χρόνια απαρτίζει μία μορφή εναλλακτικού τουρισμού με ισχυρή δυναμική και δυνατότητες βαθμιαίας μεγέθυνσης συγκριτικά με άλλες παρωχημένες ή στάσιμες μορφές τουρισμού, επέφερε το έναυσμα για την εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Ειδικότερα κύρια επιδίωξη αποτέλεσε η μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Social Media on the behavior of tourists in choosing a Greek tourist destination. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μικέ, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών οικονομιών, συμβάλλοντας σε αρκετά μακροοικονομικά μεγέθη. Ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας, ο τουρισμός έχει αλλάξει εικόνα καθιερώνοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται κατά κόρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of innovation and the use of e-marketing tools in the tourism sector enterprises of the Municipality of Thermaikos. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2018 [2018-09]
Χατζηϊωάννου, Ευγενία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο διεθνές περιβάλλον, ο τουρισμός αποτελεί εκείνο τον κλάδο της οικονομίας που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, εμφανίζοντας τεράστια δυναμική και σημαντικές επιπτώσεις. Την ίδια στιγμή έχει μεταβληθεί και η λειτουργία του τουριστικού μάρκετινγκ το οποίο έχει αποκτήσει νέες δυνατότητες λόγω του διαδικτύου και των εφαρμογών πληροφορικής. Η εφαρμογή των καινοτόμων υπηρεσιών και τα νέα ηλεκτρονι...