Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστική απόφαση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of internet and social media on modern Greek tourists in terms of decision making process. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Καραμαλίκη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι ταξιδιωτικές πλατφόρμες έχουν ενταχθεί στη ζωή όλων και έχουν διαφοροποιήσει πολλούς τομείς της καθημερινής δραστηριότητας ενώ έχουν επαναπροσδιορίσει λειτουργίες στο χώρο του τουρισμού μέσω της ευρείας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ταχύτητας στη διάδοση της πληροφορίας.
Η παρούσα μελέτη παραθέτοντας σχετικές ελλην...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media and Tourism: Motivation, tourist decision and the case of Instagram. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζωζωνάκη, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Σήμερα ο τουρισμός αποτελεί ένα φαινόμενο που χαρακτηρίζει την ανθρώπινη δραστηριότητα. Παράλληλα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της ανθρώπινης καθημερινότητας, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον τουρισμό στα πλαίσια των κινήτρων και της τουριστικής απόφασης για τη διενέργεια ενός ταξιδιού.
Σκοπός και στόχοι: Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να μελετήσ...