Κριτήρια αναζήτησης: Τμηματοποίηση τουριστικής αγοράς
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τμηματοποίηση τουριστικής αγοράς Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The segmentation of the tourist market and the generation of Millennials. The accommodation selection criteria. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2024 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς είναι ένα βασικό και απαραίτητο εργαλείο των τουριστικών επιχειρήσεων για την ανάλυση της αγοράς και τη προσέλκυση συγκεκριμένων ομάδων πελατών. Μέσα από την τμηματοποίηση, οι τουριστικές επιχειρήσεις διαμονής μελετάνε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επιλέγοντας το κοινό που θα στοχεύσουν. Στη συγκεκριμένη εργασία θα ασχοληθούμε με τη δημογραφική ...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Πετροπούλου, Διονυσία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο εισερχόμενος τουρισμός στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει ανοδική πορεία συμβάλλοντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Βέβαια, χρειάζεται να σημειώσουμε πως η εποχή που διανύουμε σήμερα αποτελεί εξαίρεση, καθώς η πορεία του τουρισμού είναι πτωτική εξαιτίας την πανδημίας. Ανεξάρτητα όμως από την συγκεκριμένη κατάσταση που βιώνουμε σήμερα και την επανεκκίνηση του τουρισμού, το προϊ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TOURISM MARKETING-TOURISM MARKET SEGMENTATION.CASE STUDY:ATHENS.PRESENT CONDITION-PROSPECTS [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Βαβουλιώτης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των χρόνων το μάρκετινγκ έγινε αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού. Επιχειρήσεις,τουριστικές επιχειρήσεις,ξενοδοχειακές,κρατικές υπηρεσίες,τουριστικοί προορισμοί χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ως βασικό εργαλείο προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.Οι αλλαγές στις τουριστικές προτιμήσεις,η αύξηση του ανταγωνισμού,οι διεθνείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες,οι νέοι τουριστικοί προο...