Κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STRATEGIC MARKETING PLANNING AND EXECUTION IN THIRA ISLAND [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΚΟΥΚΑΚΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί τον κυριότερο κλάδο της οικονομίας της χώρας μας. Η Ελλάδα, είναι μια χώρα πλούσια σε φυσικές ομορφιές και συνδυάζει ιδανικά διακοπές σε βουνό και θάλασσα. Ο κλάδος του τουρισμού ενώ είναι αρκετά επικερδής, χρίζει περισσότερη οργάνωση. Το τουριστικό μάρκετινγκ διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο για την τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά την τουριστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MARKETING PLAN FOR FOLEGANDROS ISLAND: REDUCING SEASONALITY [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΠΑΡΑΣΥΡΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με μελέτη του ΣΕΤΕ (2015), ο ελληνικός τουρισμός συμβάλλει στη διαμόρφωση του ΑΕΠ της Χώρας κατά 9,5% άμεσα και κατά 20 έως 25% λαμβανομένων υπόψη και των πολλαπλασιαστικών επιπτώσεων. Ο τουρισμός διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο για την κατανομή του εθνικού εισοδήματος, ενώ πολύ μεγάλος είναι ο αριθμός των αυτοαπασχολούμενων στον κλάδο ή των εργαζόμενων σε οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο ελλην...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing project on the development of tourism in Drama [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, επιχειρείται η δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του τουρισμού στο νομό Δράμας. Στόχος είναι καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και ο σχεδιασμός ενός τουριστικού προϊόντος, το οποίο θα διαφέρει ποιοτικά από τα προϊόντα των ανταγωνιστικών περιοχών. Η σωστή προώθηση και διαφήμισή του, θα βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας και θα καταστήσει την περιοχή ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STRATEGIC TOURISM MARKETING PLAN FOR THE MUNICIPALITY OF WEST MANI [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2016 [2016-09-25] Συγγραφέας: ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι η μετακίνηση των ανθρώπων από τον τόπο της μόνιμης διαμονής τους σε έναν άλλο με αποκλειστικό σκοπό την ικανοποίηση των τουριστικών αναγκών ή επιθυμιών τους. Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών είναι πολύ έντονος και γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η υιοθέτηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάδειξη ενός προορισμού μέσα από την υλοποίηση των στόχων μάρκε...