Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
STRATEGIC MARKETING PLANNING AND EXECUTION IN THIRA ISLAND [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΚΟΥΚΑΚΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί τον κυριότερο κλάδο της οικονομίας της χώρας μας. Η Ελλάδα, είναι μια χώρα πλούσια σε φυσικές ομορφιές και συνδυάζει ιδανικά διακοπές σε βουνό και θάλασσα. Ο κλάδος του τουρισμού ενώ είναι αρκετά επικερδής, χρίζει περισσότερη οργάνωση. Το τουριστικό μάρκετινγκ διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο για την τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά την τουριστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
MARKETING PLAN FOR FOLEGANDROS ISLAND: REDUCING SEASONALITY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΠΑΡΑΣΥΡΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με μελέτη του ΣΕΤΕ (2015), ο ελληνικός τουρισμός συμβάλλει στη διαμόρφωση του ΑΕΠ της Χώρας κατά 9,5% άμεσα και κατά 20 έως 25% λαμβανομένων υπόψη και των πολλαπλασιαστικών επιπτώσεων. Ο τουρισμός διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο για την κατανομή του εθνικού εισοδήματος, ενώ πολύ μεγάλος είναι ο αριθμός των αυτοαπασχολούμενων στον κλάδο ή των εργαζόμενων σε οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο ελλην...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing project on the development of tourism in Drama [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, επιχειρείται η δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του τουρισμού στο νομό Δράμας. Στόχος είναι καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και ο σχεδιασμός ενός τουριστικού προϊόντος, το οποίο θα διαφέρει ποιοτικά από τα προϊόντα των ανταγωνιστικών περιοχών. Η σωστή προώθηση και διαφήμισή του, θα βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας και θα καταστήσει την περιοχή ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
STRATEGIC TOURISM MARKETING PLAN FOR THE MUNICIPALITY OF WEST MANI [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2016 [2016-09-25]
ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι η μετακίνηση των ανθρώπων από τον τόπο της μόνιμης διαμονής τους σε έναν άλλο με αποκλειστικό σκοπό την ικανοποίηση των τουριστικών αναγκών ή επιθυμιών τους. Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών είναι πολύ έντονος και γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η υιοθέτηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάδειξη ενός προορισμού μέσα από την υλοποίηση των στόχων μάρκε...