Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of the five senses on tourist purchasing behavior [Αγγλική]
Ημερομηνία:
03-05-2025
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΩΤΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους και δυναμικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, συνεισφέροντας άνω του 10% στο παγκόσμιο ΑΕΠ και δημιουργώντας περισσότερες από 300 εκατομμύρια θέσεις εργασίας (UNWTO World Tourism Organization, 2023). Η συνεχώς αυξανόμενη παγκοσμιοποίηση του τουρισμού, σε συνδυασμό με τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των ταξιδιωτών, έχει ενισχύσει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
CRISIS MANAGEMENT IN AVIATION AND TOURISM CONSUMER BEHAVIOUR [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Με αφορμή ατυχή συμβάντα και γεγονότα που συνέβησαν σε διάφορες αερογραμμές ανά την ελληνική και παγκόσμια επικράτεια, η Διπλωματική Εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τάσεις, προθέσεις και ενδεχομένως μεταβολές στην τουριστική συμπεριφορά των επιβατών/τουριστών, έπειτα από συμβάντα, όπως πτώσεις αεροσκαφών και απόπειρες αεροπειρατείας. Επιπρόσθετα, μέσω πρωτογενούς έρευνας (επισκόπηση σε 305 άτομα...