Κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of the five senses on tourist purchasing behavior [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-05-2025 Συγγραφέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΩΤΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους και δυναμικότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, συνεισφέροντας άνω του 10% στο παγκόσμιο ΑΕΠ και δημιουργώντας περισσότερες από 300 εκατομμύρια θέσεις εργασίας (UNWTO World Tourism Organization, 2023). Η συνεχώς αυξανόμενη παγκοσμιοποίηση του τουρισμού, σε συνδυασμό με τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των ταξιδιωτών, έχει ενισχύσει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: CRISIS MANAGEMENT IN AVIATION AND TOURISM CONSUMER BEHAVIOUR [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Με αφορμή ατυχή συμβάντα και γεγονότα που συνέβησαν σε διάφορες αερογραμμές ανά την ελληνική και παγκόσμια επικράτεια, η Διπλωματική Εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τάσεις, προθέσεις και ενδεχομένως μεταβολές στην τουριστική συμπεριφορά των επιβατών/τουριστών, έπειτα από συμβάντα, όπως πτώσεις αεροσκαφών και απόπειρες αεροπειρατείας. Επιπρόσθετα, μέσω πρωτογενούς έρευνας (επισκόπηση σε 305 άτομα...