Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγική επικοινωνίας για το παιδικό βιβλίο
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy for the promotion of picturebooks for toddlers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μαυρίδου, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το παιδικό βιβλίο αποτελεί ένα νευραλγικό τμήμα της αγοράς του βιβλίου. Ειδικά, το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο που προορίζεται για μικρά παιδιά που δεν έχουν κατακτήσει ακόμα τη δεξιότητα της ανάγνωσης έχει μια ιδιαιτερότητα: το διπλό κοινό του, τα παιδιά και τους γονείς/συναναγνώστες τους. Στόχος της εργασίας είναι να αποτυπωθούν τα χαρακτηριστικά, οι αναγνωστικές και αγοραστικές συνήθειες του...