Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγικές Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
COVID 19 - Global Tourism in Crisis. Impact on the tourism industry, measures to tackle the consequences and marketing strategies to recovery [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2021 [2021-05-15]
Βαρδάκη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η πανδημία του Κορωναϊού αποτελεί σήμερα το κυριότερο πρόβλημα της τουριστικής βιομηχανίας παγκοσμίως. Ο τουριστικός κλάδος επλήγη περισσότερο από κάθε άλλο οικονομικό τομέα κατά το έτος 2020. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), επεσήμανε πτώση, περίπου 70%, των διεθνών τουριστικών αφίξεων το πρώτο οκτάμηνο του 2020, η οποία αντιστοιχεί σε απώλεια 730 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον τουρισ...