Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικές Marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικές Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COVID 19 - Global Tourism in Crisis. Impact on the tourism industry, measures to tackle the consequences and marketing strategies to recovery [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: Βαρδάκη, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η πανδημία του Κορωναϊού αποτελεί σήμερα το κυριότερο πρόβλημα της τουριστικής βιομηχανίας παγκοσμίως. Ο τουριστικός κλάδος επλήγη περισσότερο από κάθε άλλο οικονομικό τομέα κατά το έτος 2020. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), επεσήμανε πτώση, περίπου 70%, των διεθνών τουριστικών αφίξεων το πρώτο οκτάμηνο του 2020, η οποία αντιστοιχεί σε απώλεια 730 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον τουρισ...