Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Σπάρτη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Routes in the Digital Age: The use of digital technology in the planning, implementation and promotion of cultural routes. Proposal for the design of a cultural route with the contribution of digital technology in the wider area of Sparta in Lakonia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-9-2023
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΡΟΥΣΤΟΥΡΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους κλάδους στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία αποτελεί στη σημρινή εποχή ο πολιτιστικός τουρισμός, που συνιστά μια μορφή εναλλακτικού τουρισμού με διαχρονική παρουσία, καθώς προέκυψε από την ανάγκη του ανθρώπου πρόσληψης νέων εμπειριών, η οποία αποτελεί πλέον τον κινητήριο μοχλό μετακίνησης σε έναν προορισμό. Στην παρούσα εργασία, αφού αρχικά πραγματοποιηθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The stories told by the monuments of a city. The case of Sparta" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-7-2023
ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΚΩΣΤΑΚΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Η ιστορία της σύγχρονης πόλης της Σπάρτης ξεκινά το 1834 και αποτελεί ένα ερώτημα το γεγονός ότι μεσολάβησαν πάνω από 100 χρόνια έως την ανέγερση των πρώτων γλυπτών το 1955. Τα μνημεία, οι τόποι μνήμης αποτελούν τις κατεξοχήν αναπαραστάσεις της μνήμης και είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τη δημόσια ιστορία. Αναδεικνύοντας την τοπική κυρίως ιστοριογραφία μέσα από τα μνημεία δίνεται το έρεισμα στην ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The brand Sparta as a marketing tool for the tourist development of the region. Strategic marketing plan-the city of Sparta [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Πενταφρονίμου, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας αποτελεί αναμφίβολα τον κινητήριο μοχλό της οικονομίας της χώρας μας, καθώς τόσο η ιστορία και ο πολιτισμός της, όσο και η ποικιλομορφία της την καθιστούν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.
Το τουριστικό μάρκετινγκ μέσα από ένα σύνολο μεθόδων,διαδικασιών και εργαλείων ερευνά τις ανάγκες και τα κίνητρα των δυνητικών πελατών, ώστε να υπάρχει βελτιωμένη...