Κριτήρια αναζήτησης: Παραδοσιακά προϊόντα, Καταναλωτική συμπεριφορά, χ τετράγωνο, Anova
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Παραδοσιακά προϊόντα, Καταναλωτική συμπεριφορά, χ τετράγωνο, Anova Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Evaluation of factors influencing consumer behavior for traditional products [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-5-2023 Συγγραφέας: ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΛΑΠΠΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Παραδοσιακά προϊόντα, θεωρούνται εκείνα τα προϊόντα τα οποία έχουν αναπτυχθεί σε έναν τόπο και μπορούν να θεωρηθούν ως έκφραση πολιτισμού, ιστορίας, γεωγραφίας, κλίματος και τρόπου ζωής. Σκοπός της έρευνας που ακολουθεί, είναι να αναλύσει την συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα παραδοσιακά προϊόντα.Τα άτομα που έλαβαν μέρος ήταν από την ευρύτερη περιοχή της Κομοτηνής και της Αθήνας. Στην πλει...