Κριτήρια αναζήτησης: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic tourism marketing plan-Case study of the city hotel 'Asteras Hotel Larissa' [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΖΙΑΚΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο τουριστικό μάρκετινγκ, το λεγόμενο τουριστικό προϊόν αντιμετωπίζεται ως ενιαίο, που αποτελείται από διάφορα επιμέρους προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία δεν δύνανται να υφίστανται το ένα χωρίς την ύπαρξη και λειτουργία του άλλου. Ένα βασικό επιμέρους προϊόν, η ύπαρξη του οποίου είναι από τα βασικότερα για τη σύνθεση του ενιαίου τουριστικού προϊόντος, είναι το κατάλυμα και περισσότερ...