Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic tourism marketing plan-Case study of the city hotel 'Asteras Hotel Larissa' [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΖΙΑΚΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο τουριστικό μάρκετινγκ, το λεγόμενο τουριστικό προϊόν αντιμετωπίζεται ως ενιαίο, που αποτελείται από διάφορα επιμέρους προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία δεν δύνανται να υφίστανται το ένα χωρίς την ύπαρξη και λειτουργία του άλλου.
Ένα βασικό επιμέρους προϊόν, η ύπαρξη του οποίου είναι από τα βασικότερα για τη σύνθεση του ενιαίου τουριστικού προϊόντος, είναι το κατάλυμα και περισσότερ...