Κριτήρια αναζήτησης: Μ.Μ.Ε.
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μ.Μ.Ε. Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The '80΄s Greek society and mass media: Gender equality [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-03-2020 [2020-03-15] Συγγραφέας: Καλπάκη, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στην αρχαιότητα, το πολύτιμο «δώρο» της μητρότητας προσέφερε στο γυναικείο φύλο αναγνώριση και σεβασμό. Οι ρόλοι των δύο φύλων ήταν σαφώς προσδιορισμένοι. Ο άνδρας ήταν ο κυνηγός της τροφής και η γυναίκα καρποσυλλέκτρια, όμως οι ρόλοι ήταν μοιρασμένοι, ισότιμοι και ήταν και οι δύο συνεργάτες.Αργότερα η υπέρτερη σωματική ρώμη που ανέπτυξε ο άνδρας και με την ανάπτυξη τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Impact of the Greek Economic Crisis on Media Industry. The Case of Antenna [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΦΑΡΦΑΡΑ, ΕΥΑΝΘΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study presents the impact of the Greek economic crisis on the Greek media industry. It explores the effect on the media by assessing major market events, as well as the performance of the financials of the sector. Furthermore, it explores the questions of whether economic conditions and advertising expenditures are related and whether economic conditions impact differently the various media t...