Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μουσειακό marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy of islands' cultural organizations. The expansion of their visitors and the contribution to the local development. The case of Bouboulina Museum on Spetses island. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Οψιμούλη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί αποτελούν σημαντικό κομμάτι κάθε τόπου και μπορούν ακόμη και να τον καταστήσουν ένα ενδιαφέρον σημείο προορισμού. Τα νησιά αποτελούν από μόνα τους έναν ιδιαίτερο γεωγραφικό τόπο, ενώ ο όρος νησιωτικότητα - δηλαδή όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που τα καθιστούν ξεχωριστά - αρχίζει πλέον να γίνεται περισσότερο κατανοητός και κατά συνέπεια να διαφαίνονται τα προβλήματα αλλά κ...