Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουριστική εμπειρία, κοινοποίηση, παράγοντες επιρροής
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors affecting intention of sharing tourism experience on social media [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2024
ΣΟΦΙΑ ΛΑΜΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τους παράγοντες της πρόθεσης για κοινοποίηση της τουριστικής εμπειρίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην παρούσα εργασία αρχικά παρατίθεται η βιβλιογραφική αναφορά όπου γίνεται μελέτη των θεμάτων και ο εννοιολογικός προσδιορισμός των όρου κοινωνικά δίκτυα, αναλύεται η εξέλιξη, τα χαρακτηριστικά, οι τύποι και τα οφέλη των κοινωνικών...