Κριτήρια αναζήτησης: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουριστική εμπειρία, κοινοποίηση, παράγοντες επιρροής
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουριστική εμπειρία, κοινοποίηση, παράγοντες επιρροής Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors affecting intention of sharing tourism experience on social media [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2024 Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ ΛΑΜΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τους παράγοντες της πρόθεσης για κοινοποίηση της τουριστικής εμπειρίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην παρούσα εργασία αρχικά παρατίθεται η βιβλιογραφική αναφορά όπου γίνεται μελέτη των θεμάτων και ο εννοιολογικός προσδιορισμός των όρου κοινωνικά δίκτυα, αναλύεται η εξέλιξη, τα χαρακτηριστικά, οι τύποι και τα οφέλη των κοινωνικών...