Κριτήρια αναζήτησης: ΜΕΤ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΜΕΤ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital cultural communication of museums for the young public not only in the covid era but in the post-covid era as well : a comparative study of the Metropolitan Museum of Art in New York and the Museum of Cycladic Art [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Σκαφιδά, Ρόζα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική αυτή αποτέλεσε μια έρευνα για την συμβολή της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, των ψηφιακών εργαλείων και των επικοινωνιακών μέσων των οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα του πολιτισμού για την επίτευξη των στρατηγικών τους στόχων. Συγκεκριμένα αξιοποίησε τη μέθοδο της συγκριτικής μελέτης περίπτωσης, η οποία αποτελεί μια ποιοτική ερευνητική μέθοδο για να εξετάσει το πως δύο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of digital media by cultural organizations at the beginning of the coronavirus pandemic 2019 (COVID-19). The cases of the Onassis Stegi & the Metropolitan Museum of Art in New York [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-05-2021 [2021-05-08] Συγγραφέας: Στεφανίδου, Αντωνία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ Δ.Ε. ΕΩΣ 5/2023. Η παρούσα εργασία εξετάζει την έννοια της επικοινωνίας, αναλύοντας το αντικείμενο, τη διαδικασία και τους βασικούς της παράγοντες. Παρουσιάζονται συνοπτικά οι θεωρίες και τα μοντέλα, που έχουν διατυπωθεί αναφορικά με την πολιτιστική επικοινωνία, ενώ εξετάζονται τα χαρακτηριστικά και η οργάνωση του μηνύματος, ο κοινωνικός και επικοινωνιακός ρόλος των π...