Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Λουτράκι
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
E-Marketing και κερδοφορία ξενοδοχειακών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία στο Λουτράκι
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-Marketing and profitability of hotel organizations. Case study: hotels in Loutraki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπανικολάου, Αριστείδης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Μετά τη ραγδαία εξάπλωση του Διαδικτύου, πολλοί ερευνητές και επαγγελματίες συνειδητοποίησαν τη δυνητική του αξία σε επίπεδο μάρκετινγκ. Το Διαδίκτυο μεταμορφώθηκε σταδιακά από ένας διάμεσος επικοινωνίας σε ένα κανάλι πωλήσεων και διανομής, και τελικά σε μια πλατφόρμα διαχείρισης των σχέσεων με τους καταναλωτές και τις εικονικές κοινότητες. Η διαδραστικότητα, ως η βασική δυνατότητα του Διαδικτύου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism marketing plan of Loutraki in Corinthia Region. Oppurtinities and Perspectives [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Θώδη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας στις ημέρες μας γίνεται αντιληπτός από κράτη, οργανισμούς και ιδιωτικές επιχειρήσεις ως παγκόσμια αγορά, ένα κυκλικό αλληλοεξαρτώμενο οικονομικό σύστημα με επιμέρους υποσυστήματα, που αντανακλούν και προκύπτουν από την αμφίδρομη συναλλαγή της απαίτησης των καταναλωτών για ένα πολύ ευρύ φάσμα προϊόντων σχετικών με την ταξιδιωτική μετακίνηση και της προμήθειας-προσφοράς ενός ιδ...