Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourism destination
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE INFLUENCE OF TRAVEL INFLUENCERS ON THE TOURIST DESTINATION IMAGE AND THE TRAVEL DECISION OF MILLENNIALS AND GEN Z INSTAGRAM USERS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γουρδούλης, Νίκος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους κύριους κλάδους υποδοχής/εσωτερίκευσης της επιρροής της τεχνολογικής εξέλιξης, της ανάπτυξης του διαδικτύου και των social media. Οι χρήστες των social media αφιερώνουν αρκετό χρόνο στις πλατφόρμες αυτές και αποτελούν στόχο του περιεχομένου των travel influencers. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επίδρασ...
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού: η περίπτωση του Νομού Αιτωλοακαρνανίας
MSc
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μπαμπούρη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα την σημαντικότερη δύναμη της οικονομίας της, αφού το 2018 συνέβαλε 30,9% (57,1 δισ. ευρώ) στη δημιουργία του ΑΕΠ.
Όμως η δυναμική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον κλάδο του τουρισμού δεν συμβαδίζει με το σύνολο της χώρας καθώς από τα συνολικά της έσοδα μόνο το 1% προέρχεται από τον τουρισμό. Από αυτό το στοιχείο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι κανείς από τους τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination image and its effects on marketing and tourism destination branding : Case study the island of Naxos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζουμπουρλή, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός γενικά, αλλά και η τουριστική ζήτηση ειδικότερα είναι παράγοντες που συμβάλουν στην ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού καθώς αποτελούν κίνητρο παραγωγής προϊόντων, υπηρεσιών, θέσεων εργασίας, αλλά και δημιουργίας αναπτυξιακών έργων. Μέσα σε ένα περιβάλλον παγκοσμιοποίησης, έντονου ανταγωνισμού, διάχυτης πληροφόρησης και οικονομικού προβληματισμού κάθε προορισμός και κυρίως εκεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISM MARKETING-TOURISM MARKET SEGMENTATION.CASE STUDY:ATHENS.PRESENT CONDITION-PROSPECTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Βαβουλιώτης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των χρόνων το μάρκετινγκ έγινε αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού. Επιχειρήσεις,τουριστικές επιχειρήσεις,ξενοδοχειακές,κρατικές υπηρεσίες,τουριστικοί προορισμοί χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ως βασικό εργαλείο προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.Οι αλλαγές στις τουριστικές προτιμήσεις,η αύξηση του ανταγωνισμού,οι διεθνείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες,οι νέοι τουριστικοί προο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Growth prospect of wine tourism in Nemea Corinthias [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Νικολίτσα, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο κύριος σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας έγκειται στην διερεύνηση και τον προσδιορισμό των προοπτικών ανάπτυξης του οινοτουρισμού στην ευρύτερη περιοχή της Νεμέας. Για την προσέγγιση του συγκεκριμένου θέματος πρωτίστως εκπονήθηκε δευτερογενής έρευνα βασισμένη στην ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας και αρθογραφίας. Για την συγκέντρωση των πρωτογενών στοιχείων αναφορικά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism Marketing and Tourism Destinations. «Case study - The city of Athens». [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ντάκα, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη διερεύνηση δυνατότητας της πόλης για ανάπτυξη τουρισμού πόλης, όπως και της άποψης που σχηματίζουν οι επισκέπτες για την Αθήνα. Η εργασία είναι δομημένη σε δύο μέρη με το πρώτο να αποτελείται από την δευτερογενή έρευνα η οποία βασίστηκε σε βιβλιογραφία ελληνική αλλά και ξενόγλωσση όπως επίσης και σε επιστημονικά άρθρα, δημοσιευμένες εκθέσει...