Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
INTEGRATION
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
REFUGEE CHILDREN IN GREEK SCHOOLS: PERCEPTIONS OF MAJORITY GROUP MEMBERS. A CASE STUDY OF A B' ATHENS GYMNASIUM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
ΣΚΙΑΔΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο επιπολιτισμός αφορά τη διαδικασία προσαρμογής που βιώνεται από ομάδες με διαφορετικά εθνοπολιτισμικά χαρακτηριστικά, οι οποίες έρχονται σε διαρκή επαφή για λόγους οικονομικούς, κοινωνικούς, ή πολιτικούς. Οι στρατηγικές που χαράσσονται κατά την προσαρμογή είναι αποτέλεσμα της σύγκλισης των επιλογών που θα κάνει κάθε ομάδα, αφενός σε επίπεδο διατήρησης της πολιτισμικής της παράδοσης, αφετέρου σε ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE THEOREMS OF GREEN, GAUSS AND STOKES IN SCATTERING THEORY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-05-2018 [2018-05-13]
ΚΑΝΔΗΛΑΝΑΥΤΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει το ρόλο των θεωρημάτων των Green, Gauss και Stokes στη Θεωρία Σκέδασης.
Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει να αναδείξει την ουσιαστική συμβολή των θεωρημάτων αυτών στη σκέδαση των ακουστικών και των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Παράλληλα, μέσα από την αναλυτική (βήμα προς βήμα) απόδειξη, τις παραπομπές σε θεωρήματα και τύπους που ήδη έχουν αποδειχθεί, την εφαρμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the Wiki Web 2.0 Tool Integration in EFL Teaching in Laconia Prefecture. Implications for Effective Material Development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΓΙΑΝΝΕΛΗ, ΕΥΓΕΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The following research on wiki platform integration in ELT teaching aims at exploring whether and to what extent ELT instructors in Laconia prefecture employ this web 2.0 tool for educational purposes. In particular, it investigates whether teachers integrate any form of web 2.0 tools, the reasons for doing so, what motivates them to apply wikis during a session, the reasons they reject this appl...