Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Hospitality
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer experience in the hospitality industry: a key differentiator that can lead to customer satisfaction, loyalty and word-of-mouth behavior [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παρλάντζα, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Customer experience has been acknowledged as a very significant factor that affects customer behaviors such as loyalty and word-of-mouth intention, probably emerging from satisfied customers. The hospitality industry is based mainly on the human factor and is considered one of the most experience-centric sectors. This master thesis aims to study hotel experiences from guests’ perspective through a...