Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
GRAMMATIKVERMITTLUNG
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Grammatikvermittlung auf den Niveaus B2/C1 am Beispiel des Fremdsprachenlehrwerks „Menschen im Beruf - Medizin“ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΡΟΜΠΕΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, η εκμάθηση ξένων γλωσσών καθίσταται όλο και περισσότερο ως ένα αναγκαίο προσόν, που έχει εφαρμογή τόσο στην επαγγελματική, όσο και στην καθημερινή ζωή. Η εκμάθηση ξένων γλωσσών από ενήλικες πραγματώνεται συνειδητά και στοχευόμενα. Παρόλα αυτά, ο καθηγητής κάθε φορά αντιμετωπίζει το δίλημμα του πώς να σχεδιάσει το μάθημά του, έτσι ώστε να εμπνεύσει το κίνητρο και το ενδιαφέρον του ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DIE ROLLE DER MUTTERSPRACHE BEI DER GRAMMATIKVERMITTLUNG UND IHRE RELEVANZ IN DEN NEUEN LEHRWERKEN [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΑΤΣΕΛΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Θέμα της παρούσας εργασίας είναι ο ρόλος της μητρικής γλώσσας στο μάθημα της γραμματικής του ξενόγλωσσου μαθήματος και η σχέση της με τα σύγχρονα διδακτικά εγχειρίδια. Στόχος είναι, να παρουσιάσουμε την λειτουργία και την αποτελεσματικότητα του διττού ρόλου της μητρικής γλώσσας (ως μέσο και ως αντικείμενο) στην εκμάθηση της γραμματικής και στα διαφορετικά μαθησιακά επίπεδα. Παρουσιάζονται παραδείγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
LERNSTRATEGIEN UND LERNTECHNIKEN ZUR GRAMMATIKVERMITTLUNG BEI KINDERN UND ERWACHSENEN [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΙΑΒΑΡΑ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η προώθηση της ενασχόλησης ή της εκμάθησης των Γερμανικών με τη βοήθεια των στρατηγικών και τεχνικών μάθησης, έτσι ώστε τα παιδιά και οι ενήλικες να μαθαίνουν τη γερμανική γλώσσα καλύτερα, γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα.