Κριτήρια αναζήτησης: Drama techniques, young learners, literacy skills, oracy skills, motivation, collaboration
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Drama techniques, young learners, literacy skills, oracy skills, motivation, collaboration Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TEACHERS' VIEWS ON THE EFFECTS OF DRAMA TECHNIQUES ON YOUNG LEARNERS [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΝΙΤΣΟ, ΟΛΙ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This study aims at exploring the teachers' views on the effects of drama techniques on young learners. Specifically, it investigates how the drama activities affect the learners' motivation, oracy skills, literacy skills and how they help the young learners' social and emotional development. This study also examines some factors that demotivate the teachers to implement drama techniques in the EFL...