Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Distribution
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αποτελεσματική Στρατηγική Πωλήσεων και Διανομής μέσω της Προώθησης και Καθιέρωσης Προϊόντος: Δημιουργία Μακροχρόνιων Σχέσεων Εμπιστοσύνης με τους Πελάτες. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
10-9-2023
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΤΙΝΤΖΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation is written within the framework of the degree of Master Business of Administration for the Hellenic Open University. The topic of this dissertation focuses on effective sales, proper distribution, and the creation of life-long and loyal relations with customers.Specifically, this dissertation will analyze the introduction of a new product in the market, and will focus in p...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
G.S.A.: The latent coefficient in the distribution of the airline product. Case Study: Gold Star Aviation [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Flerianou Demertzi, Fani
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Θέμα του παρόντος συγγράμματος αποτελεί η αναλυτική παρουσίαση του χαρακτήρα της λειτουργίας και του ρόλου στην τουριστική αγορά μιας Εταιρείας Γενικής Πρακτόρευσης Αεροπορικών Εταιρειών G.S.A., σε συσχετισμό με γενικότερες εξελίξεις στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών. Η παρουσίαση έχει ως αφετηρία μια συνοπτική ιστορική εξέλιξη της αεροπορικής βιομηχανίας στη διάρκεια του 20ού αιώνα, σε συνάρτη...