Κριτήρια αναζήτησης: Dispositive hybride, Google Classroom, outils Web 2.0, tâches scénarisées, perspective actionnelle
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Dispositive hybride, Google Classroom, outils Web 2.0, tâches scénarisées, perspective actionnelle Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Outils du web 2.0 à l’élaboration des scénarios pédagogiques reliés aux examens de la Certification en Langue Française [niveau gradué A1-A2 KPg] L’exemple du développement des compétences de production, de réception et d’interaction à l’écrit, au Secondaire [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Τζακώστα, Ζαμπέτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη της διαδικασίας υλοποίησης ενός υβριδικού μοντέλου μάθησης που συνδυάζει σύγχρονες και ασύγχρονες δραστηριότητες στο πλαίσιο του τεχνολογικού περιβάλλοντος της ψηφιακής τάξης Google Classroom και στο μάθημα των γαλλικών, ως Ξένη Γλώσσα. Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί μια διερευνητική μελέτη περίπτωσης με πενήντα μαθητές Β΄& Γ΄ Γυμνασίου κα...