Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Destination Branding
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Strategy and Cultural Tourism: Cultural Routes as a Mainspring of Sustainable Development & Smart Specialization for the Region of Magnisia and Northern Sporades [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Καρμίρη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης του βασικού διπόλου: πολιτισμός - τουρισμός. Επιχειρεί να επισημάνει πως οι πολιτιστικές διαδρομές, ως βασικό εργαλείο ανάδειξης του πολιτιστικού τουρισμού, συνεισφέρουν στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη των περιοχών. Εστιάζει στην έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής και του πολιτιστικού μάρκετινγκ μέσω των οποίων επιτυγχάνεται μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for the development of Cultural Tourism in the Prefecture of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κυριακόπουλος, Παναγιώτης-Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί παγκοσμίως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία και τον σημαντικότερο παράγοντα για την ευημερία των προορισμών, καθώς ως οικονομική δραστηριότητα είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των προορισμών οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για να ξεχωρίσουν και να γίνουν ελκυστικοί μέσα από τη δημιουργία τη δικής τους διακριτής εικόνας και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Identity-building and Communication Strategy of the contemporary museum: The case of the new Archaeological Museum of Patras [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-10-2016 [2016-10-02]
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το σύγχρονο Μουσείο, όντας προσανατολισμένο στο Κοινό του, αναγνωρίζει τη σημασία και την αναγκαιότητα χάραξης και εφαρμογής Επικοινωνιακών Στρατηγικών στη βάση του Ενοποιημένου Πολιτιστικού Μάρκετινγκ και της Διαχείρισης Επωνυμίας, προσαρμοζόμενο στις συνθήκες της παγκοσμιοποιημένης εποχής με τρόπο συνεκτικό, δημιουργικό, αυθεντικό και κυρίως με συνέπεια στην αποστολή και στις αξίες του. Ζητούμε...