Κριτήρια αναζήτησης: Destination Branding
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Destination Branding Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development, Promotion and Destination Branding with an Emphasis on Sustainability: The Case of Loutraki, Corinthia [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-9-2025 Συγγραφέας: ΑΣΗΜΙΝΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΡΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνά την ανάπτυξη, την προώθηση και τη δημιουργία μιας βιώσιμης ταυτότητας προορισμού για το Λουτράκι Κορινθίας, δίνοντας έμφαση στη σημασία της βιωσιμότητας μέσω των αναδυόμενων τουριστικών τάσεων. Το ερευνητικό ερώτημα επικεντρώνεται στον εντοπισμό του τρόπου με τον οποίο το Λουτράκι μπορεί να αξιοποιήσει τα μοναδικά φυσικά αλλά και ιστορικά και πολιτιστικά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Strategy and Cultural Tourism: Cultural Routes as a Mainspring of Sustainable Development & Smart Specialization for the Region of Magnisia and Northern Sporades [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Καρμίρη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης του βασικού διπόλου: πολιτισμός - τουρισμός. Επιχειρεί να επισημάνει πως οι πολιτιστικές διαδρομές, ως βασικό εργαλείο ανάδειξης του πολιτιστικού τουρισμού, συνεισφέρουν στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη των περιοχών. Εστιάζει στην έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής και του πολιτιστικού μάρκετινγκ μέσω των οποίων επιτυγχάνεται μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan for the development of Cultural Tourism in the Prefecture of Messinia [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κυριακόπουλος, Παναγιώτης-Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί παγκοσμίως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία και τον σημαντικότερο παράγοντα για την ευημερία των προορισμών, καθώς ως οικονομική δραστηριότητα είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των προορισμών οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για να ξεχωρίσουν και να γίνουν ελκυστικοί μέσα από τη δημιουργία τη δικής τους διακριτής εικόνας και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Identity-building and Communication Strategy of the contemporary museum: The case of the new Archaeological Museum of Patras [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-10-2016 [2016-10-02] Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το σύγχρονο Μουσείο, όντας προσανατολισμένο στο Κοινό του, αναγνωρίζει τη σημασία και την αναγκαιότητα χάραξης και εφαρμογής Επικοινωνιακών Στρατηγικών στη βάση του Ενοποιημένου Πολιτιστικού Μάρκετινγκ και της Διαχείρισης Επωνυμίας, προσαρμοζόμενο στις συνθήκες της παγκοσμιοποιημένης εποχής με τρόπο συνεκτικό, δημιουργικό, αυθεντικό και κυρίως με συνέπεια στην αποστολή και στις αξίες του. Ζητούμε...