Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Awareness/Επίγνωση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Explicit as against Implicit Instruction of Form in the L1 Greek - L2 English Young Learner Context [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μπλατσή, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present study examines the effects of Explicit as against Implicit Form-Focused Instruction (FFI) on young L1 Greek - L2 English learners’ knowledge of grammatical forms they have zero knowledge of, namely modal auxiliary verbs (perfect aspect) and counterfactual conditionals. Eight 10-year-old learners were assigned to one of two instructional treatment conditions: (a) the explicit focus-on-f...