Κριτήρια αναζήτησης: Attention/Προσοχή
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Attention/Προσοχή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Explicit as against Implicit Instruction of Form in the L1 Greek - L2 English Young Learner Context [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Μπλατσή, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present study examines the effects of Explicit as against Implicit Form-Focused Instruction (FFI) on young L1 Greek - L2 English learners’ knowledge of grammatical forms they have zero knowledge of, namely modal auxiliary verbs (perfect aspect) and counterfactual conditionals. Eight 10-year-old learners were assigned to one of two instructional treatment conditions: (a) the explicit focus-on-f...