Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Alternative Assessment and Εναλλακτική Αξιολόγηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Young learners’ autonomy and self-regulation through Descriptive Assessment methods proposed by the Institute of Educational Policy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2019 [2019-09]
Hatzopoulou, Christine
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation examines the issue of Alternative Assessment in an English class of a primary school as proposed by the Institute of Educational Policy (IEP). The purpose of the research was to implement Alternative Assessment in order to measure the degree of young learners (YL)’ self-regulation for learning. The researcher followed a mixed model of quantitative and qualitative research ...