Κριτήρια αναζήτησης: νοητικά μοντέλα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: νοητικά μοντέλα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Environmental data visualization evaluated by the Card-Sorting method to optimize visitor interaction and information [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΛΣΑΜΟΥ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Οι Σύνθετοι Δείκτες αποδίδουν πολυδιάστατα δεδομένα με μία εξαρτημένη μεταβλητή. Έχουν στόχο την ενημέρωση για τη θέση και τις τάσεις εννοιών όπως η βιωσιμότητα που μελετάται στην παρούσα διπλωματική. Η ενημέρωση γύρω από την απόδοση τους ενδείκνυνται να πραγματοποιείται με διαδραστικές οπτικοποιήσεις. Ο κύκλος παραγωγής των σύνθετων δεικτών, καθώς και των οπτικοποιήσεων, ολοκληρώνεται με αξιολόγη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Specifications of visual representations and their usage through ICT in the learning process [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: ΒΟΥΔΟΥΡΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι προδιαγραφές, τα είδη των οπτικών αναπαραστάσεων και η χρήση τους μέσω των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία. Επίσης, γίνεται αναλυτική αναφορά στους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τη μάθηση μέσω της ορθής χρήσης τους διαμέσου διαφορετικών μορφών προβολής τους, ανάλογα με το ψηφιακό μέσο και το περιβάλλον αλληλεπίδρασης, ώστε η νέα πληροφορία που παρέχουν να μπορεί ν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Secondary school students’ misconceptions in understanding the changes in the physical state of chemical substances as water and alcohol during boiling [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μουμούρη, Αθανασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με τη Θεωρία πλαισίου, όταν το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσεται η προϋπάρχουσα γνώση του μαθητή, είναι ασυμβίβαστο με το επιστημονικό θεωρητικό πλαίσιο, τότε η μάθηση δεν επιτυγχάνεται με την προσθήκη νέων πληροφοριών ή με την κάλυψη κενών, διότι η προσθήκη των νέων πληροφοριών στις υπάρχουσες γνωστικές δομές, οδηγεί στη δημιουργία παρανοήσεων ή συνθετικών νοητικών μοντέλων. Στην πα...