Κριτήρια αναζήτησης: θρησκευτική ετερότητα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: θρησκευτική ετερότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Religious diversity in primary education religious textbooks for the last twenty yearw (2001-2021) [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Γκούνη, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η προσωπική ετερότητα αναδύεται μόνο μέσα από την προσωπική σχέση. Με την αγάπη επιτυγχάνεται η καθολική αποδοχή του άλλου. Η απόρριψη της ετερότητας οδηγεί σε διαίρεση. Η αποδοχή όμως της ετερότητας οδηγεί σε συμφιλίωση. Το σύνολο της κοινωνίας θα πρέπει να διδαχθεί από τα παθήματα της ιστορίας και χρειάζεται να θέσει στο κέντρο της, την ετερότητα. Αν και ιδανικές κοινωνίες δεν μπορούν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "'The theology of liberation through the life and the work of Georges Khodr'' [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Ο Γεώργιος Khodr, εκπρόσωπος της θεολογίας της απελευθέρωσης στην ορθόδοξη Ανατολή, Μητροπολίτης Βύβλου και Βοτρύος του όρους Λιβάνου, με μια ποιητική θεολογία της ευθύνης ενοποιεί όλη την ανθρωπότητα χωρίς διακρίσεις μέσα από το Αρχέτυπο του απελευθερωτή Χριστού. Στη θεολογία του η Εκκλησία «ως κόσμος του κόσμου» υπερασπίζεται τα θύματα της ιστορίας και προβάλλοντας το ζήτημα της κοινων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The intercultural dimension of the new Curriculum of Religious Education for Primary and Secondary School [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Μάλφας, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟΝ 9/2022. Στην παρούσα εργασία, διερευνάται ο διαπολιτισμικός χαρακτήρας του Προγράμματος Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών Δημοτικού και Γυμνασίου, το οποίο τέθηκε σε ισχύ τη σχολική χρονιά 2016-2017. Η ‘διαπολιτισμικότητα’ του Προγράμματος (τεκμηρίου) ανιχνεύεται με βάση τρία προεπιλεγμένα κριτήρια: την αποτύπωση της υπάρχουσας θρησκευτικής ποικιλομορφία...