Κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Coaching in Adult Education: The art of turning total strangers to high performance teams [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2023 Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΚΑΛΟΥΣΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η έρευνα αυτή διεξήχθη στο πλαίσιο του προγράμματος «Εκπαίδευση Ενηλίκων», που υλοποιείται από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και επιχείρησε να διερευνήσει αν οι τεχνικές της προπονητικής τοποθετημένες μέσα σε ένα πρόγραμμα Αγγλικής γλώσσας για ενήλικους/ες εκπαιδευόμενους/ες βελτιώνουν την απόδοσή τους στην εκμάθηση της γλώσσας. Στην εκπαίδευση, η καλή συνεργασία ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευόμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Education and Upskilling of primary, middle and highschool teachers: A case study of distance learning programm related to special education [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2022 [2022-09-19] Συγγραφέας: Ζάβρα, Νίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η έννοια της επιμόρφωσης αποτελεί ένα ζήτημα το οποίο απασχολεί συνεχώς το επιστημονικό πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Όταν μιλά κανείς για εκπαιδευτικούς, η έννοια της επιμόρφωσης γίνεται επιτακτική, καθώς ένας εκπαιδευτικός οφείλει να συμβαδίζει με τις μαθησιακές ανάγκες της εκάστοτε εποχής. Η συγκεκριμένη έρευνα εστιάζει στον εντοπισμό όλων των συνθηκών που επηρεάζουν ή διευκολύνουν τη συμμετο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization of audiovisual resources for the design of an educational program for the Holocaust in the primary school [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2022 [2022-07-23] Συγγραφέας: Βελαώρας, Παναγιώτης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για την τελευταία τάξη του δημοτικού σχολείου, αναφορικά με τη διδασκαλία του γεγονότος του Ολοκαυτώματος. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που δημιουργήθηκε χρησιμοποιεί ως διδακτικό μέσο τις οπτικοακουστικές πηγές, καθώς μέσα από νέες θεωρίες μάθησης και τις μεταβολές στους σκοπούς του μαθήματος της Ιστορίας, οι οπτικοακουσ...