Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αυθεντική αξιολόγηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Investigation of the necessity of applying the descriptive assessment in the Gymnasium. The views of the Secondary Education Teachers of the Prefecture of Achaia on the assessment of their students and their professional satisfaction " [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Χρυσανθακοπούλου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η περιγραφική αξιολόγηση αποτελεί σε διεθνή επίπεδο μια εναλλακτική μέθοδο αξιολόγησης των μαθητών όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Στοχεύει στην αποτύπωση των αποτελεσμάτων της επίδοσης του μαθητή με ποιοτικές και όχι ποσοτικές περιγραφές και διακρίνεται για την παιδαγωγική της λειτουργία εφόσον βασίζεται στα χαρακτηριστικά της αυθεντικής αξιολόγησης, μιας σύγχρονης θεωρητικής προσέγγισης στην αξ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The e-portfolio as an evaluation instrument in complementary distance education and the influence in students’ learning process and cognitional autonomy.” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΤΑΦΥΛΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συμβατική εκπαίδευση μπορεί να βοηθηθεί από μεθόδους εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε επίπεδο μάθησης κι αξιολόγησης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής Ψηφιακού Φακέλου Μαθητή σε σχέση με τη μαθησιακή του πορεία και την προαγωγή της αυτονομίας του. Τα ερευνητικά ερωτήματα αφορούν τους τρόπους βελτίωσης της μαθησιακής πορείας μαθητή, μέσα από την ε...