Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital storytelling as a framework for the development of modern enriched educational interventions according to the needs that arose during the digital era [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Οι ριζικές αλλαγές που βιώνουμε καθημερινά, χάρις τις νέες δυνατότητες που επέφερε η πρόοδος της ψηφιακής τεχνολογίας και των ΤΠΕ εν γένει, αποτελούν μία τομή στην ιστορία, σε βαθμό που η εποχή μας χαρακτηρίζεται, ήδη, «ψηφιακή». Οι νέες, αυτές, τεχνολογίες μεταβάλλουν τον τρόπο με τον οποίο o άνθρωπος προσεγγίζει τον κόσμο αλλά και την γνώση. Οι επιστημονικές έρευνες χρησιμοποιούν, σε ολοένα και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Banking: Entry of digital bank into the Greek banking system- Case of National Bank of Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-06-2020 [2020-06-06] Συγγραφέας: Τσιατσιάνας, Λάμπρος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η πρόσφατη οικονομική κρίση η οποία ξέσπασε το 2007 στην στεγαστική αγορά των Η.Π.Α, σύντομα επεκτάθηκε στο σύνολο του παγκόσμιου τραπεζικού συστήματος επηρεάζοντας άμεσα και τις ελληνικές τράπεζες. Άμεση απόρροια της κρίσης ήταν ο κλωνισμός της πίστης των πολιτών απέναντι στις τράπεζες, στοιχείο κομβικό για την εν γένει λειτουργία τους, εμφανίζοντας παράλληλα καλά κρυμμένες εσωτερικές παθογένειες...
Ημερομηνία: 27-07-2019 [2019-07-27] Συγγραφέας: Λιαρομάτη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Καθώς η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την έκρηξη της Πληροφορικής και των Νέων Τεχνολογιών, παρέχονται στους μαθητές όλων των ηλικιών καινούριες δυνατότητες αφήγησης ιστοριών με εκπαιδευτικό περιεχόμενο χρησιμοποιώντας πολυμεσικές εφαρμογές (Σεραφείμ και Φεσάκης, 2010). Γενικά τα ψηφιακά μέσα και τα παιχνίδια ελκύουν ιδιαίτερα τα παιδιά αφιερώνοντας πολύ χρόνο από την καθημερινότητά τους. Γι’ αυτό ...