Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Υπολογιστική σκέψη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Δημιουργία Εξ αποστάσεως Μαθημάτων για την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης σε παιδιά Δημοτικού
MSc
Ημερομηνία:
22-9-2024
ΟΛΓΑ ΓΚΟΣΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία τεσσάρων, αυτοτελών εξ αποστάσεωςμαθημάτων στο Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Moodle. Κύριος σκοπός των μαθημάτωνείναι η ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςκαι συγκεκριμένα σε παιδιά που φοιτούν στις τρεις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.Δευτερεύον στόχος της παρούσης ΔΕ είναι να αποτελέσει ένα βοηθητικό εργαλείο σταχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Design and implementation of an application for developing computational thinking skills [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Πετρουλάκης, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας διαδραστικής εφαρμογής η οποία θα βοηθά μαθητές (δημοτικού στην τρέχουσα εργασία) να αναπτύξουν και να βελτιώσουν την υπολογιστική τους σκέψη (computational thinking).
Μέσα από την εφαρμογή θα μπορούν να κατανοούν κάποιες βασικές έννοιες όπως αφαίρεση, αναγνώριση προτύπων, αλγόριθμοι, επανάληψη, υπολογισμός μεγίστου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching Computational Thinking via Scenario-Based Learning Tools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
ZITOUNIATIS, ATHANASIOS
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): How does an educator of computational thinking or coding lessons teach the students who belong to Generation Z? A generation of real digital native individuals born between 1995 and 2012, who prefer to learn at their own pace, sometimes without the presence of a teacher and who see and use technology in a completely different way than the members of previous generations.
This dissertation examine...