Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Σχολική Ιστορία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
28-07-2024
ΕΛΕΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας αποτελεί η παρουσίαση του γεγονότος της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης στην σχολική κοινότητα, από τους Σελτζούκους Τούρκους το 1453 υπό την ηγεσία του σουλτάνου Μωάμεθ Β’ του Πορθητή, όπως αργότερα ονομάστηκε. Σκοπός είναι η μελέτη του ιστορικού υλικού που παρέχεται στους μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων προκειμένου να διερευνηθούν κυρίως τα αίτια τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Teaching history of modern Greece in high school: A comparative study of history curriculum after restoration of democracy to present” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2022 [2022-02-27]
Ντούμα, Πανάγιω
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στη διδασκαλία της νεότερης ιστορίας στο Λύκειο από τη μεταπολίτευση έως σήμερα. Με σημείο αναφοράς τις τρεις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, εκείνης του 1976, του 1985 και του 1997, η μελέτη εστιάζει στα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά εγχειρίδια των αντίστοιχων περιόδων, σε μια προσπάθεια παρουσίασης ζητημάτων, όπως η μετατόπιση του...
Η αναπαραγωγή της εθνικής ταυτότητας στη σχολική Ιστορία του Γενικού Λυκείου. Η οπτική των φιλολόγων
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Reproduction of National Identity in the Greek General Lyceum History from the Philologists' Perspective [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
ΠΛΕΣΣΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Μελέτες έχουν δείξει ότι το μάθημα της ιστορίας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση εθνικών, εθνοτικών, θρησκευτικών και περιφερειακών ταυτοτήτων και συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία αναπαραστάσεων στους μαθητές και κατέχει ιδιάζουσα θέση στη διαμόρφωση της συγκρότησης του «εθνικού Εαυτού», αφού βάζει στο επίκεντρο την έννοια της μοναδικότητας, της συνέχειας και της ομοιογένειας του έθ...