Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγικές επικοινωνίας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the Media in promoting social issues in cultural organizations: The case of the cultural organization ART HUB Athens and the #NotAlone campaign [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-5-2025
ΕΙΡΗΝΗ ΓΟΥΓΟΥΓΙΑΝΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά τον κρίσιμο ρόλο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) ως μοχλό κοινωνικής αλλαγής, σε συνεργασία με πολιτιστικούς οργανισμούς. Στην εποχή της ψηφιακής πληροφορίας, όπου τα μέσα επικοινωνίας επηρεάζουν δυναμικά την κοινή γνώμη, η έρευνα εστιάζει στις στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται για την προώθηση κοινωνικών μηνυμάτων, με έμφαση στην καταπολέμηση της έμφυλης βί...
Νέες αφηγήσεις για την κοινωνική αλλαγή στις στρατηγικές επικοινωνίας των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
New narratives for social change at strategic communications of non-governmental organisations. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-02-2023
ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΘΑΡΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Οι ιστορίες που αφηγούνται όλοι όσοι ασχολούνται με την κοινωνική πρόοδο έχουν τη δύναμη να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη, να επηρεάσουν τους φορείς πολιτικής και να αλλάξουν την κοινωνία. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η παρουσίαση των νέων αφηγήσεων για την κοινωνική αλλαγή, όπως υιοθετούνται και αναλύονται στις στρατηγικές επικοινωνίας των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων με απώτερο στόχο να ενερ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Traditional and new communication strategies in modern Greek cinema. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2017 [2017-05-14]
Μπαμπιονιτάκη, Θεοδοσία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τις επικοινωνιακές στρατηγικές που ακολουθούνται στον κινηματογράφο και ειδικότερα στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο. Στόχος ήταν η καταγραφή και ανάλυση των στρατηγικών επικοινωνίας που ακολουθούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής, οι λόγοι για τους οποίους επιλέγονται κάθε φορά οι συγκεκριμένες πρακτικές ...