Κριτήρια αναζήτησης: Πρωτογενής έρευνα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πρωτογενής έρευνα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MICE Tourism in the city of Patras: Current status, challenges and future perspectives through the prism of marketing [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: ΚΟΣΜΑΤΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο ελληνικός τουρισμός αποτελεί έναν από τους ταχύτατα αυξανόμενους κλάδους, συμβάλλοντας άμεσα στο ΑΕΠ της χώρας. Ο συνεδριακός – MICE τουρισμός σημειώνει συνεχή αύξηση τα τελευταία χρόνια, καθώς οι απαιτήσεις των ανθρώπων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς ολοένα και αυξάνεται. Αυτή η αυξητική τάση καταγράφεται στα στοιχεία που δίδονται από την Τράπεζα της Ελλάδος, όπου διαφαίνεται πως...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Planning for Tourism Development on the island of Syros [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-11-2020 [2020-11-26] Συγγραφέας: Τσεκούρα, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ο τουρισμός σε παγκόσμιο, εθνικό και τοπικό επίπεδο οφείλει να προσαρμοστεί στις μεταβολές που προκύπτουν. Η ίδια η φύση του τουρισμού χαρακτηρίζεται από αυτήν την αέναη και ευμετάβλητη κίνηση και κάθε χώρα που στηρίζεται οικονομικά στην τουριστική βιομηχανία πρέπει πάντα να ανταποκρίνεται σε νέα τουριστικά δεδομένα αλλά και στις κοινωνικές και οικονομικές ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan: Municipality of Lesvos case [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΛΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ένα κατάλληλο σχέδιο μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντικό για κάθε τουριστικό προορισμό που σαν μέλημα του είναι η τουριστική ανάπτυξη. Ένας τέτοιος προορισμός είναι και η νήσος Λέσβος που θα μας απασχολήσει σε αυτήν την διπλωματική εργασία. Ο νομός αυτός αν και είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες νομούς την χώρας μας, δυστυχώς με τις διάφορες συγκυρίες που εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια δυσκολεύετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The transition from the single - motivated to the multi – motivated tourist. An empirical investigation of the incentives of modern tourists. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Δασκαλοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): «Γιατί ταξιδεύουν οι άνθρωποι;»... Μια τόσο απλή ερώτηση, αλλά καθόλου εύκολη στο να απαντηθεί. Από την αρχαιότητα έως και σήμερα, την τέταρτη περίοδο του τουρισμού, ο άνθρωπος ταξιδεύει. Επιλέγει να πραγματοποιήσει ταξίδια, διότι από τη μια ωθείται από τις εσωτερικές του δυνάμεις οι οποίες ορίζουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, προσαρμοζόμενος στις αλλαγές που συντελούνται γύρω του αλλά και ...