Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Οργανωμένο παιχνίδι
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views and practices of childcare workers regarding the value of play in the all-round development of children aged from 2,5 to 3,5 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Ζαρκάδα, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερευνά τις απόψεις και τις πρακτικές των βρεφονηπιοκόμων αναφορικά με την αξία του παιχνιδιού στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών 2,5 έως 3,5 ετών. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας ήταν να μελετηθούν οι απόψεις των βρεφονηπιοκόμων για την αξία του ελεύθερου και του οργανωμένου παιχνιδιού, αλλά και οι πρακτικές τους σχετικά με αυτό. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 18...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εarly childhood education teacher’s perceptions about the value and the use of play in the education of preschool chidren [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Κελεμουρίδου, Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι αποτελεί κύρια δραστηριότητα και βασικό εργαλείο μάθησης για το παιδί προσχολικής ηλικίας. Τα παιδιά αποκτούν θετική στάση απέναντι στην μάθηση όταν εμπλέκονται ενεργά στην μαθησιακή διαδικασία και όταν ασχολούνται με πράγματα που ανταποκρίνονται στα άμεσα ενδιαφέροντά τους. Το παιχνίδι είναι ένα πλαίσιο μάθησης που έχει νόημα για τα παιδιά και άρα επιτυγχάνει την ενεργή συμμετοχή το...