Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Οπτικός πολιτισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τα Ημερολόγια και η εικονογράφησή τους: η περίπτωση της Ποικίλης Στοάς και οι Βαλκανικοί πόλεμοι
MSc
Ημερομηνία:
08-03-2025
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΕΛΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη ενός εμβληματικού εντύπου των αρχών του 20ου αιώνα, της Ποικίλης Στοάς. Το περιοδικό ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή μεταξύ των περιοδικών ποικίλης ύλης της περιόδου με μεγάλη ποικιλία θεμάτων κι ανήκε στην κατηγορία των ετήσιων εκδόσεων ή αλλιώς των επονομαζόμενων «Ημερολογίων». Θα εστιάσουμε στην εικονογράφηση και θα επιχειρήσουμε να καταδείξουμε το ιδιαί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ICOM Greece-International Council of Museums, Hellenic National Committee: Message Analysis of International Museum Day Advertising Posters: 2016-2023, a Semiotic Approach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-9-2024
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΤΣΟΥΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται και εξετάζει τις θεωρίες της Σημειωτικής επιστήμης για την ανάλυση μηνύματος των Ferdinand de Saussure και Roland Barthes, μελετά την οπτική επικοινωνία, αναλύει το σχεδιασμό της διαφημιστικής αφίσας και το ρόλο του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων-ICOM για την προβολή του μηνύματος της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων (18 Μαΐου) μέσα από την παρουσίαση των διαφημιστικών αφισώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis and decoding the οptical messages of the beauty product advertisements [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Πολυζώη, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η ανάδειξη του ρόλου της σημειωτικής προσέγγισης, στην ερμηνεία των διαφημιστικών μηνυμάτων. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, γίνεται παρουσίαση των βασικών εννοιών του πολιτισμού και της επικοινωνίας και προσεγγίζεται ο τρόπος με τον οποίο η σημειωτική επιστήμη ερμηνεύει το νόημα του διαφημιστικού μηνύματος. Η διαφήμιση, αποτελεί μία τεχνική προώθησης στην επ...