Κριτήρια αναζήτησης: Οπτική ταυτότητα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Οπτική ταυτότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual identity (branding) as a means of self-identification, distinction, recognition and communication of cultural organisations: The Anniversary Program "Revolution'21Reframed" presented by the National Historical Museum on the occasion of the bicentennial of the Greek war of Independence. [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-5-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η οικεία σήμερα έννοια του brand άρχισε να αναπτύσσεται σταδιακά στις ΗΠΑ μετά το τέλος του Β΄ΠΠ, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών. Για να προσεγγίσουν το κοινό και να εδραιωθούν στην αγορά οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις δημιούργησαν μια αναγνωρίσιμη εικόνα, ικανή να εντυπωθεί εύκολα στη μνήμη του. Ως έννοια προσδιορίζει επιχειρήσεις, οργανισμούς, αγαθά και, πλέον, φυσικά πρόσωπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication aspects of a complex cultural event: The organization of the exhibition Documenta 14 in Athens [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: ΠΙΜΠΛΗΣ, ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η διοργάνωση του πρώτου σκέλους της documenta 14 στην Αθήνα σίγουρα αποτέλεσε κορυφαίο πολιτιστικό γεγονός, τόσο λόγω του κύρους της έκθεσης όσο και της ευρύτατης δημοσιότητας που απολαμβάνει κάθε της έκδοση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τα αποτελέσματα και τις επιπτώσεις της επικοινωνιακής στρατηγικής της διοργάνωσης μέσα από την ανάλυση των πολυδιάστατων επικοινωνιακών πτυ...