Κριτήρια αναζήτησης: ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual Communication and Film Festival: The Festival Posters of the Athens International Film Festival «Premieres Nights» As an Instrument of Communication and Promotion (1995-2018). [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): «Η διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας είναι ένα από τα κύρια εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει σήμερα ένας πολιτιστικός οργανισμός προκειμένου να επικοινωνήσει αποτελεσματικά με το κοινό του, να χτίσει την ταυτότητά του, να προωθήσει τους στόχους και τις δραστηριότητές του» (Sifaki & Papadopoulou, 2015 ꞉ 458). Στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής τους οι πολιτιστικοί οργανισμοί για να γνωστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE IMPORTANCE OF TYPOGRAPHY IN THE MODERN DIGITAL AGE [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΠΡΕΛΟΡΕΝΤΖΟΥ, ΟΛΓΑ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την τυπογραφία και την σημασία της στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Η δημιουργία της τυπογραφίας ήταν αποτέλεσμα της προσπάθειας για επικοινωνία των ανθρώπων και της ανάγκης για διάδοση κοινωνικών, θρησκευτικών, πολιτικών και εκπαιδευτικών κειμένων. Ο Johannes Gutenberg ήταν αυτός ο οποίος δημιούργησε τα μεταλλικά κινητά στοιχεία και στην συνέχεια τ...