Κριτήρια αναζήτησης: Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs)
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study and Design of a Massive Open Online Course for the Professional Development of Science Educators in Utilizing Artificial Intelligence Tools [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-2-2025 Συγγραφέας: ΜΕΛΙΝΑ ΠΑΠΠΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη και το σχεδιασμό ενός Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) με σκοπό την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών (ΦΕ) στην αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην εκπαιδευτική διαδικασία. Καθώς η ΤΝ μετασχηματίζει τη σύγχρονη εκπαίδευση, δημιουργούνται νέες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις, οι οποίες απαιτούν την κατάλληλη επιμόρφωση των εκπαιδ...
Ημερομηνία: 15-09-2018 [2018-09-15] Συγγραφέας: Λαγγιώλης, Ευριπίδης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η αξιοποίηση των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων ή Massive Open Online Courses (MOOCs) ως εργαλείο και μέσο υλοποίησης της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΑεξΑΕ) είναι μια νέα τάση η οποία αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Η ανάπτυξη αυτή καθιστά αναγκαία τη διερεύνηση των MOOCs για την περεταίρω αποτελεσματική αξιοποίησή τους σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Massive Open Online Courses in High Schools of Greece. Opportunities and perspectives. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Παντίκ, Ηρώ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι δυνατότητες και οι προοπτικές της εισαγωγής και της χρήσης των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs) στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα στα Γενικά Λύκεια της Ελλάδας. Μελετήσαμε τα πιθανά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που μπορούν να παρουσιάσουν τα MOOCs μέσα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, για τους εκπαιδε...