Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Wearables,
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors that influence consumer intention to purchase wearable products: The case of smartwatches [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
LIGIDAKI, STEFANIA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The Internet of Things is a global phenomenon and a big part of our daily life. Products related to the IoT have been widely disseminated, interconnected devices have reached to millions and the total market is expected to reach a value of more than 520 billion dollars in 2021.
Wearable devices are one of the most important applications of the IoT aspiring to improve and change people’s lives, h...