Κριτήρια αναζήτησης: Wearables,
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Wearables, Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors that influence consumer intention to purchase wearable products: The case of smartwatches [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: LIGIDAKI, STEFANIA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The Internet of Things is a global phenomenon and a big part of our daily life. Products related to the IoT have been widely disseminated, interconnected devices have reached to millions and the total market is expected to reach a value of more than 520 billion dollars in 2021. Wearable devices are one of the most important applications of the IoT aspiring to improve and change people’s lives, h...