Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
WRITING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ΤHE USE OF BLOGS AND DIGITAL STORYTELLING IN IMPROVING THE STUDENTS' WRITING SKILLS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΚΟΚΚΙΝΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation attempts to present the pedagogical value of blogs and digital storytelling in the improvement of students' writing skills. The theoretical principles are presented and the rationale behind the creation of the activities is analysed. The outcome is also presented and the offer of these activities in the EFL SETTING
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
EVALUATION OF WRITING AND VOCABULARY MATERIALS OF TWO COMMERCIAL BOOKS FOR B’ SENIOR LEARNERS AND SUGGESTIONS FOR FURTHER IMPROVEMENTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΜΙΧΑΛΤΣΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This research presents an evaluation overview of two commercial textbooks and their suitability with respect to the needs and the curricular demands concerning the development of writing skills of B’ Senior English language learners. More specifically, the two textbooks compared are ‘Spark 2’ and the ‘Here We Go 2’ from Express publishing and Burlington Books respectively. The main objective of th...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
<<ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ME ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.>> [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-05-2015 [2015-05-30]
ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation concerns a curriculum proposal in an attempt to provide EFL teachers in the Greek senior High School with a solid basis for lessons that will motivate adolescent students to practice their writing skill in the English language. The adopted steps do not follow solely on the paths of traditional ways of writing instruction but, they take the teaching procedure one step further. By ...