Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
User Perceptions of Mobile Banking
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Determinants Influencing the Adoption of Mobile Banking Services by Consumers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-5-2025
ΦΛΩΡΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα έρευνα εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή του mobile banking, με έμφαση στην αντιλαμβανόμενη χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, την ασφάλεια και την κοινωνική επιρροή. Στόχος είναι να διερευνηθεί αν και σε ποιο βαθμό οι χρήστες αναγνωρίζουν την αξία αυτών των υπηρεσιών για την εξοικονόμηση χρόνου και τη βελτίωση των καθημερινών συναλλαγών, καθώς και να προσδιοριστ...