Κριτήρια αναζήτησης: User Generated Content
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: User Generated Content Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the influence of Digital Content Marketing and User Generated Content on tourist/consumer choices. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Πουλερές, Σταμάτιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Οι τεχνολογικές εξελίξεις, το Internet και οι εφαρμογές Web 2.0 έχουν οδηγήσει σε έναν ραγδαίο μετασχηματισμό των τρόπων προσφοράς αλλά και των τρόπων ζήτησης των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Στο επίπεδο των επικοινωνιακών πρακτικών που ακολουθούνται από τους ιθύνοντες ενός τουριστικού προορισμού ή μίας τουριστικής επιχείρησης για την προσέλκυση και πληροφόρηση των δυνητικών επισκεπτών, το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The use of Social Media in tourism products promotion and their influence on the consumption habits of Generation Z tourists" [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΡΑΦΙΑ, ΑΣΗΜΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η βαθιά εισχώρηση και η ευρεία αποδοχή των Social Media, είναι πλέον αδιαμφισβήτητη αφού 3,8 δις ανθρώπων τον Ιανουάριο του 2020 είναι χρήστες τους (Digital 2020 Global Overview Report). Ο αντίκτυπος τους είναι ιδιαίτερα εμφανής στον τουριστικό τομέα, όπου εξελίχθηκαν σε ένα ισχυρό εργαλείο για την προώθηση του, με τη βοήθεια της user friendly τεχνολογίας, ικανό να επηρεάζει και να διαμορφώνει του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Business Intelligence: Literature review and future research agenda [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-05-2017 [2017-05-21] Συγγραφέας: Γιώτη, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Social Business Intelligence (SBI) is a rather novel discipline, emerged in the academic and business literature as a result of the convergence of two distinct research domains, i.e. Business Intelligence (BI) and Social Media. Traditional BI scientists and practitioners after an inevitable initial shock, are currently discovering and acknowledge the potential of User Generated Content (UGD) publi...