Κριτήρια αναζήτησης: Travel platforms
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Travel platforms Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of internet and social media on modern Greek tourists in terms of decision making process. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Καραμαλίκη, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι ταξιδιωτικές πλατφόρμες έχουν ενταχθεί στη ζωή όλων και έχουν διαφοροποιήσει πολλούς τομείς της καθημερινής δραστηριότητας ενώ έχουν επαναπροσδιορίσει λειτουργίες στο χώρο του τουρισμού μέσω της ευρείας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ταχύτητας στη διάδοση της πληροφορίας. Η παρούσα μελέτη παραθέτοντας σχετικές ελλην...