Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourist destination
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The relation between digital marketing and the image formation of a tourist destination: The case of Mykonos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2021 [2021-05-15]
Πέτρου, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεχής εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου και κατά συνέπεια η αύξηση του ανταγωνισμού, καθιστούν ως απαραίτητη τη δημιουργία οργανισμών διαχείρισης προορισμών. Ο τουρισμός αποτελεί για έναν προορισμό πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας και των εσόδων του, του κύκλου ζωής, της φέρουσας τουριστικής ικανότητας, της εξέλιξης και ανάπτυξης του. Για να μπορέσει όμως να εξελιχθεί ένας προορισμός πρέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research into the prospects of sustainable development of Karpenissi Municipality via marketing proposals concerning the enrichment of the touristic product of the destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Τσολακίδου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία σκοπεύει να διερευνήσει τις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης για τον Δήμο Καρπενησίου μέσω προτάσεων μάρκετινγκ εμπλουτισμού του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος. Γενικά, στις μέρες μας παρατηρείται ένας έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών που προσφέρουν ομοειδή προϊόντα. Γι’ αυτό τον λόγο, κρίνεται απαραίτητη η κατάστρωση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου ...