Κριτήρια αναζήτησης: Tourist Marketing
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourist Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of ICT in the advertising and promotion of the tourist product and services of tourism accommodation companies in Greece, mainly in SMEs enterprises [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΜΑΝΕΔΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά το ρόλο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος και υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων διαμονής στην Ελλάδα κυρίως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μελετώντας τις σχετικές βιβλιογραφικές αναφορές προέκυψαν οι ερευνητικοί στόχοι της έρευνας. Συγκεκριμένα, πρώτον προσδιορίστηκε ο βαθμός χρήσης και αξιο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan of Tourism. The Case Study of prefecture of Achaia. [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: Papanikolopoulou, Ioanna Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The tourism is undoubtedly one of the main economic sources of Greece, contributing decisively to its development and prosperity. The ancient Greek and Roman civilization, our history, the sun and the sea, the thousand of islands, the abundant artistic and cultural activities, the rich national and local traditions and our religion reflect on a very wide range of tourist activities attracting mill...